сряда, 27 септември 2017 г.

Циганска баница на тиган




В Стара Загора  предлагат тази баница, позната на нашето поколение, в едно заведение, в което мъжът ми ходи редовно с приятели. Откога ме е заканил да отида, че да видя кухнята. Всеки мъж обича месничко и мазничко :) Затова му харесва, има си от всичко там.
 Наистина кухнята  беше хубава, но той беше най-впечатлен от циганската баница. Поръчахме си, макар аз да очаквах филии с олио и поръсени със сол и пипер. Не се оказа нищо такова, а нещо още по-вкусно. Давам примерни продукти, вие ще прецените за колко души ще направите.


Продукти:


2-3 филии хляб
3-4 с.л. олио
1ч.л. червен пипер
1 щипка черен пипер
сол на вкус или 1/2 ч.л., после може да си добавите, ако искате


Приготвяне:


Филиите се накъсват на едри хапки. Подправките се смесват в купа и изсипват върху хапките. Объркват се добре, за да полепнат по тях. В тиган се загрява олиото и хапките се пържат буквално за 1-2 минути с разбъркване. Олиото попива в тях и това не е пържене, а по-скоро бързо овкусяване в случая. Можете да ги попрепечете, да позагорите, ако  обичате загореличко, както искате. Това е.
Да ви е сладко!

6 коментара:

  1. Харесват ми - подозирам че сме малцинство, но обичаме и мазничко :)

    ОтговорИзтриване
  2. Траянче,
    и аз като теб знам за първият вариант на циганската баница - много простичко и много лесно.А вторият вариант определено ще е по - вкусен макар, че аз бих запържила леко хапките и след това ще добавя и подправките, за да не загорят.Пробата и по двата начина ще покаже кое е по - доброто.Лесно, бързо и много вкусно !
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Значи, пробвала съм я в тава, ама на тиган не съм:). Чудесна идейка, Траянче, винаги ме изненадваш. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Обичам този вкус...
    Благодаря, Траянче, поздрави за теб и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Моята баба,която е родена в Одринска Тракия я правеше в къщи,наричаше я смигал.Простичко,но вкусно.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)